Alla inlägg under mars 2014

Av Carolina - 28 mars 2014 18:17

Hej i dag hade jag NP  i matte JAG HATAR DET!!!! det är det värsta jag vet och det gick BAJS det var så himmla svårt och det fins säkert flera personer som går i 6:an som läser detta sista sidan var hemsk jag fatta nada så jag hade suttit och stirat på den sista sidan och hoppats att svaren bara skulle dyka upp på pappret sedan så när det var 5 minuter kvar så struntade jag i het och sa " jag komer inte på något jäklar mönster till detta jäklar prov" och så gick jag jag var så arg hela dagen och sedan var vi tvungna att ha matte lektion direct efter! Fast vi hadde inte matte för vår matte lärare tyckte att vi hade fott nog med matte så var ute och gjorde olika lekar och vi var tjejerna mot killarna jag är fortfarande osäker på vem som vann ?!?! sedan skippade jag engelska lektionen för att gå till TANDLÄKAREN som tur hade jag inga hål yippi och nu är jah hemma skriver denna blogg och har slösat bort hela min fredags kväll på min dator Ses!   


Av Carolina - 26 mars 2014 16:16

Hej allihop i dag var jag i skolan som vanligt   fast vi hade en profs dansare på idroten det var roligt för jag älskar att dansa!!!!   så nu sitter jag här och äter wofflor och ska på dansen om 1 och en halv timma och jag dansar jazz den som undrar :-) Ses sen!

Av Carolina - 25 mars 2014 21:40

Hej mitt namn är Carolina jag e 12 år ska bli 13 i november och har precis startat denna bloggen hade en blogg innan men min mamma viste om den och det orkar jag inte och mina kompisar med jag kände inte att jag kunde skriva vad jag ville med dem över min axel hela tiden i allafall här e min nya blogg ska skriva så ofta jag kan mina föräldrar är skilda så jag kan inte alltig. roligt att du vill läsa min blogg men måste sova nu hejdå // Carolina    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej Carolina här skriver om mitt liv böcker och allt som är kul ses!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards