Direktlänk till inlägg 7 april 2014

FROSEN YOGURT!!!!

Av Carolina - 7 april 2014 17:49

  Tja måndag blää orkar inte iallafall i dag var det en vanlig måndag och ja bara skola men det jag ville berätta var om helgen för att jag och min bästa kompis sov över i fredags vi hade jätte roligt och vi köpte as mycket godis sedan så snackade vi med några vänner (på mobilen) och vi tänkte att gå till FROSEN YOGURT BAR! I`LOVIN IT på kungsgatan och shoppa lite jag var med mina vänner Ella Sofie Matilda Daniel och Peter vi hade as roligt det började med att Daniels mamma körde oss till stan vi gick och skämde ut oss jätte mycket!!! men det var roligt och vi brydde oss inte. sedan kom jag till HIMLEN vi var inne i FROSEN YOUGRT BAR det fans så mycket topping det gick 60 kr!   men det var värt det haha sedan gick vi till kaphal för att vi skulle göra så att tjejerna skulle hitta kläder åt killarna och de till oss så när vi höll på att hitta kläder skrattade vi och sprang till prov rummen och då kom den av de som jobbar där till oss och sa " ni leker väl inte med kläderna och jag behöver väl inte kalla på säkerhetsvakten va " och vi blev as rädda och sa " ehh vi skulle just gå " det var så pinsamt så vi hände snabbt tillbaka kläderna och gick sedan såg vi en av mina andra kompisar inne på BR (leksaks afären) så vi gick in till henne men hon var där med sina kusiner så hon var tvungen att gå så vi lekte jätte mycket i den afären sedan så var vi tvungna att gå för att Daniels mamma snart skulle hämta oss men innan vi skulle sätta oss i bilen så kom Matilda på att vi kunde sova över jag tror det först var en skämt ide fast sedan började vi snacka allvar och så vi bestämde oss  för att ringa våra föräldrar fast tyvärr så gick det inte för mig och Sofie     sedan så hade jag mys med pappa och syrran och tittade på gladiatorerna!


ja det var det jag ville säga så SES!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 4 augusti 2014 00:10

Hej jag lovade er att bäretta allt för er jo vi kan väll börja   1. Jag åkte till ÆOLUSÖN* i 9 dagar 3dje veckan på sommar lovet det var as roligt för att helt random så är 2 killar från min klass där (en av dem går i min pararel klass ) och han ...

Av Carolina - 16 juli 2014 21:27

Det här var konstigt inlägget under är dubbelt alltså det fins 2 av samma inlägg om ni också har det skliv det gärna i komentaren så får jag veta om det bara är min dator som dammpar eller bloggplatsen .   Ses! och Tack   ...

Av Carolina - 16 juli 2014 21:09

HEJ i mon åker jag till italien! ahhhhh förlåt för att jag inte har skrivit så mycket har bara haft väldigt mycket saker för mig.    Men för att gottgöra er ska jag berätta om allt... när jag kommer hem om en vecka men kanske om jag har internet på h...

Av Carolina - 16 juli 2014 21:09

HEJ i mon åker jag till italien! ahhhhh förlåt för att jag inte har skrivit så mycket har bara haft väldigt mycket saker för mig.    Men för att gottgöra er ska jag berätta om allt... när jag kommer hem om en vecka men kanske om jag har internet på h...

Av Carolina - 13 juni 2014 11:07

AHHH nu är det sommar lov sorry för att jag inte skrivit så mycket på senaste tiden iallafall i dag hade vi skolavslutning   och nu är det SOMMARLOV HAHAHAHAHAH vi var tvungna att sjunga stay with me och vi hade bara övat på den 3 gåner jag säger så ...

Presentation

Hej Carolina här skriver om mitt liv böcker och allt som är kul ses!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards