Alla inlägg under juli 2014

Av Carolina - 16 juli 2014 21:27

Det här var konstigt inlägget under är dubbelt alltså det fins 2 av samma inlägg om ni också har det skliv det gärna i komentaren så får jag veta om det bara är min dator som dammpar eller bloggplatsen .


Ses! och Tack  

Av Carolina - 16 juli 2014 21:09

HEJ i mon åker jag till italien! ahhhhh förlåt för att jag inte har skrivit så mycket har bara haft väldigt mycket saker för mig.    Men för att gottgöra er ska jag berätta om allt... när jag kommer hem om en vecka men kanske om jag har internet på hotellet så får ni vetainnan det. :-)    Nu så har jag packat färdigt och för en stund sen klämde min stor tå i en dörr så den är blå och jag kan typ inte ha på mig stängda skor yippi.... NOT lyckat eller hur.  Och be för mig att det här blir en bra semester SNÄLLA!!!  Sedan har jag lite goingar som min mun vill bara släppa ut men det handlar om att hitta de perfekta tillfälena.


Ps. jag håller på att läsa en ass bra bok The Mortal Instruments City Of Ashes av Cassandra Clear det är 2:an bara så ni vet


Pss. 1:an heter City Of Bones på eng och på svenska stad av skuggor


Ses!   

Av Carolina - 16 juli 2014 21:09

HEJ i mon åker jag till italien! ahhhhh förlåt för att jag inte har skrivit så mycket har bara haft väldigt mycket saker för mig.    Men för att gottgöra er ska jag berätta om allt... när jag kommer hem om en vecka men kanske om jag har internet på hotellet så får ni vetainnan det. :-)    Nu så har jag packat färdigt och för en stund sen klämde min stor tå i en dörr så den är blå och jag kan typ inte ha på mig stängda skor yippi.... NOT lyckat eller hur.  Och be för mig att det här blir en bra semester SNÄLLA!!!  Sedan har jag lite goingar som min mun vill bara släppa ut men det handlar om att hitta de perfekta tillfälena.


Ps. jag håller på att läsa en ass bra bok The Mortal Instruments City Of Ashes av Cassandra Clear det är 2:an bara så ni vet


Pss. 1:an heter City Of Bones på eng och på svenska stad av skuggor


Ses!   

Presentation

Hej Carolina här skriver om mitt liv böcker och allt som är kul ses!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards