Alla inlägg under augusti 2014

Av Carolina - 4 augusti 2014 00:10

Hej jag lovade er att bäretta allt för er jo vi kan väll börja


1. Jag åkte till ÆOLUSÖN* i 9 dagar 3dje veckan på sommar lovet det var as roligt för att helt random så är 2 killar från min klass där (en av dem går i min pararel klass ) och han från min pararel klass gillar jag lite och sedan på lägret så blev vi ganska så bra vänner så jag vill inte förstöra våran vänskap men vi blev bra vänner och vi hadde jätte roligt sedan första dagen man är där så delar de upp i vilket rum man ska sova i och vem man ska sova med och vilka man ska segla* med det fins en tjej sida av rummen och på andra sidan en pojk sida så när jag och de andra 3 personerna jag skulle sova med ( inklusive min bff emma ) ska välja ett rum så är alla tjej rum upptagna så vi var tvungna att sova på pojk sidan men det var as roligt för killarna var jätte snälla och roliga och alla tjejer var typ as fjolliga och trodde sig så j***a mycket så jag höll mig till killarna.


2. Sedan åkte jag 4 dagar upp till mitt sommar hus och bara hängde där och läste, sola, titta på min dator det var gött.


3. Sen efter det åkte jag till italien i en vecka det var jätte fint första dagen var vi i Rom en av mina ( nyaste) favorit städer. sedan åkte vi till en ö som heter Elba det var jätte fint där och mysigt vi var där i 3 dagar och bara tog det lungt på stranden och en dag så var vi i en stad Porto Ferajo och jag fick en ny perfym som är gord på on Elba. De 3 sista dagarna åkte vi till Lucca värdens finaste stad som har en stor mur runt sig och där var jag förra sommaren och sista dagen kom min pappas nya flickvän och hälsa på det var första gången jag träffa henne hon var jätte snäll hon är från usa men bor i Amsterdam och hon ska komma hit till Svergie i en vecka så det ska bli kul och jag ska även gå på dans läger samma vecka men man sover inte över på det lägret så nu har jag inte mer och säga


Ses!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej Carolina här skriver om mitt liv böcker och allt som är kul ses!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards